Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

niedziela, 2 listopada 2014

Ponad miesiąc z CI, 3 tygodnie z procesorem.

Stary implant C40+ (kwiecień 2014r.) - po 15 latach
Średnia % zrozumiałości: 52%
Nowy implant Sonata (listopad 2014r.) - po 3 tygodniach
Średnia % zrozumiałości: 62,5%

Lepszy wynik w nowym implancie. Ale to początek, będzie rehabilitacja i myślę, że jeszcze lepszy będzie wynik.

Testowałam programem komputerowym do badania słuchu + dobre słuchawki. Ale to tylko program DEMO ! To nie jest jak w instytucie..

Zobaczymy jak w Kajetanach wyjdzie badania słowne. Bo z głośników, a ze słuchawek to troszkę inaczej wychodzi.. Ale dopiero w marcu będą robić badania do ustawiania procesora. Teraz na razie jeszcze na rozruch nerwu słuchowego będą ustawiać. Obecnie jestem na 4 programie, ale ściszyłam trochę, bo był dużo głośniejszy niż 3 program.

Ale!! Osobiście z kimś rozmawiam to gorzej rozumiem ze słuchu niż przez telefon czy przez słuchawki na laptopie. Ale ciągle się rehabilituję właśnie na żywo. Mój głos także zmienił się na naturalny, ale trochę zmiękczam :P Muszę nauczyć się wysłuchać i wypowiedzieć poprawnie. Ale będą kilka ustawień, więc po wszystkim ustawieniach poćwiczę swoją wymowę niektóre głoski :)

Muzyka jest ładniejsza, bardzo mi się podoba, bo mam szerszy zakres częstotliwości, więcej wysokich tonów. Zmieniłam dzwonek telefonu, bo mając w torbie nie słyszałam jak dzwonił telefon! więc musiałam zmienić na bardziej słyszalny. I jak na razie jest ok.

Natomiast na wykładach nadal nie rozumiem :/ Za bardzo w dużej sali głos się rozchodzi, nie ważne czy siedzę blisko czy daleko od profesora.. A tak wogóle to u nas mają kiepskie nagłośnienia.. Mały głośnik tylko jest z przodu.. bardzo śmiesznie, inni może słyszą, ale ja? ee nie. W małej sali trochę lepiej rozumiem. Ale cóż.. Zobaczymy jak dalej będzie po roku ;) eee po roku? przecież będę po studiach.. to powiedzmy, że za pół roku zobaczymy :D

Więcej światła
Naturalne





















Teraz obecnie tak mam, nie jest tak źle prawda? Nawet dobrze to wygląda :) Na 1 zdjęciu widać krótkie włosy i część zakryta długimi włosami. A po lewej to naturalnie, nie widać tego, żebym miała jakąś operację. Chyba, że ktoś przyjrzy się z bliska i więcej światła padnie to zauważy :D


Teraz temat z innej beczki.
Zaczęłam pisać swoją pracę licencjacką.. Zaczęłam pisać I rozdział. Mam 3 strony, nie miałam pomysłu co dalej napisać, ale popatrzyłam na książki wieczorem i wpadłam na pomysł, znalazłam ciekawe rzeczy, które mogę zamieścić w pracy. Jutro napiszę, bo na wtorek muszę mieć napisany kilka stron, żeby promotorka sprawdziła.

2 komentarze:

  1. Ja byłam straszona, że będę łysa do połowy, a też ogolili mnie pod spodem a włosy z zewnątrz zostawili i nic nie było widać. Ale pamiętam minę fryzjerki jak do niej poszłam, a raczej dwóch fryzjerek, bo od tego czasu podcinałam włosy dwa razy. Dobrze, że jest lepiej i będzie jeszcze lepiej.
    Co do licencjatu, często w licencjackiej są jakieś badania, ankiety, nie wiem czy ty coś takiego masz, chyba nie? i ten 3 i czwarty rozdział to są wyniki, statystyki, opisy tego no a piąty rozdział to podsumowanie i zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tak golili faktycznie. Mnie też tak zrobili 15 lat temu i teraz też, bo miałam reimplantację i wyżej wszczepiony implant poprzedni.. Dokładnie cięli po takich samych śladach jak 15 lat temu. Ale specjalnie nie cieniowałam włosów przed operacją, żeby mieć więcej włosów w razie właśnie miała czym przełożyć ogoloną głowę :) Z przodu trochę włosów zostawili więc ok :)

      Mój licencjat składa się z 3 rozdziałów, czyli 2 rozdziały na podstawie książek, a 3 rozdział analiza :) Na początku wstęp, spis treści i rozdziały, potem podsumowanie i zakończenie.

      Usuń