Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

poniedziałek, 6 października 2014

10 dni z nowym CI - zdjęte szwy.

Zdjęli mi szwy w Kajetanach. Miałam aż 14 szwów xD Ale nie bolało, tylko bolało jak wydłubała te zalane krwią, żeby zobaczyć czy tam jest nitka jakaś :D Bo tam była rurka od drenu i dlatego krew był :D
10 dni z nowym implantem SONATA ;) Czekam na aktywację implantu.

Po domu chodziłam bez bandażu, a gdzieś wychodziłam to miałam opaskę, bo plastra nie dało rady przykleić bo zbyt długi szew. Pod opaskiem w miejsce operowane miałam opatrunek.

Taka opaska ;)
Takie jak obok zdjęcie, ale oczywiście chodzę rozpuszczone, żeby nie było widać tego miejsca ;) Włosy tak szybko rosną! ;) Fakt, że bardzo dużo mi wygolili.


Wolałam chodzić bez bandażu, bo lepiej mi było, nie bolało niż w ściśniętym bandażu :) A poza tym lepiej bez, bo odpoczywają i mają dostęp do powietrza i szybciej się goją wtedy ;) Psiukam Octenisept. Swędzą mnie te szwy.. grrr, chcę podrapać, ale nie bardzo mogę!.

Jutro wracam na uczelnię ;)

W Kajetanach widzę, że mają duże doświadczenia na temat reimplantacji. Każdy z kim spotkałam tj. logopedę, pedagog, lekarza otorynolaryngologa, technika to wytłumaczyli mi jak to wygląda ustawienie procesora itd. Nawet pedagoga mająca implant też mi wytłumaczyła.

Usłyszałam: Wrzucają program, na które chodziłam wcześniej na starym implancie, ale będzie bardzo wyciszone, żeby przyzwyczaić się od nowa. Wiadomo inne elektrody w innym miejscu działają - to będzie od nowa ustawienie. Dlatego powiedzieli, żebym nie spodziewała efektów po pierwszym ustawieniu. Po pół roku mniej więcej powinnam rozumieć, zauważać normalne efekty.

Więc wiem dzięki temu, że nie będę robić nadziei przez pierwsze miesiące o efekty :D Tak musi być i już. Z czasem same przyjdą efekty.

1 komentarz:

  1. Świetnie, że wiele osób zdecydowało się na podjęcie takiej decyzji, bo okazuje się, że operacja pomogła już wielu osobom. Myślę, że warto poruszać kwestie zdrowotne i dbać o siebie, jak tylko możemy, bo zdrowie jest najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń