Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

piątek, 27 marca 2015

3 ustawienie w Kajetanach po 5 miesiacach od operacji.

To już moje 3 ustawienie po 5 miesiącach od operacji.

Najpierw byłam u lekarza otolaryngologa, potem miałam badania psychoakustyczne (czyli skalowanie głośności), później miałam audiometria słowna, a na koniec ustawienia z technikiem.

W badaniach psychoakustycznych wyszło, że dźwięki w średnich i wysokich tonach było dla mnie za głośne, a z niskimi tonami czyli to 500Hz było w miarę w porządku. Chodzi o to, że jeden dźwięk dają przez głośniki i miałam określić na urządzeniu czy według mnie to jest głośno, średnio, cicho czy może bardzo głośno.

Później w badaniach słownych wyszło 75% w ciszy, a 45% w hałasie. Jak na implant jest bardzo dobry wynik. Czyli  pani porównała z 2012 roku to w hałasie o 15% lepiej słyszę teraz niż w starym implancie. W starym miałam w ciszy 56-70% w zależności od ustawień. Więc jest lepiej :) Jak pani stwierdziła, że dobrze u mnie polepszyła moja reimplantacja, bo nie zawsze tak jest, czasami po reimplantacji jest gorzej. Ale na szczęście jest dobrze ! :)))

Na koniec było ustawienie u technika. Na początek sprawdzenie nerwu słuchowego i implantu, bdb funkcjonują ;)) Przeszła do ustawień procesora. Ściszyła wysokie tony, podniosła troszkę niskich, dała pierwszy cichszy i drugi głośniejszy :) Zobaczymy czy będzie lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz