Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

sobota, 8 marca 2014

Moje początki z implantem

Otóż miałam wtedy 6 lat, kiedy miałam wczepiony implant, teraz mam 21 lat, więc sporo czasu minęło tj 15 lat. Nie było łatwo dostać implant jak w tej chwili. Czekałam na implant półtora roku. Ze względu na duży zasób słownictwa i chęć słyszenia zakwalifikowali mnie do operacji.

Implant: Combi 40+ Me-del
Pierwszy procesor: Cis Pro+
Obecny procesor: Opus 2

Przed operacją. Strasznie nie mogłam się doczekać kiedy będę miała, tak bardzo pragnęłam słyszeć! Ponieważ wychowywałam się wśród słyszących, także miałam niesłyszących koleżanek, ale miały dobre korzyści w aparatach, tylko ja nie.

Operację wspominam tragicznie. Dlaczego?
O to były skutki uboczne narkozy, wymiotowałam przez kilka dni. ehh. Tak organizm zareagował na narkozę. Natomiast opieka lekarska wspominam bardzo dobrze. Miałam operację w Warszawie w szpitalu na Pstrąwskiego ;] Wogóle ani nic mi się nie śniło podczas operacji. Czułam jakbym wogóle nie istniała. Kiedy mnie wybudzili, wydawało mi się, że krótko operacja trwała ale nie.. Jakieś 3h, teraz wiem, że szybciej wykonują operację. Miałam bandaż na głowie oraz mój misiek też miał :D

Pierwsze podłączenie procesora.
Nie mogłam doczekać, kiedy założę procek i usłyszę dźwięki ! Wkońcu moja kolej. Weszłam, podłączył mi procek. Pierwsze dźwięki i na prawdę na mojej twarzy był szczery uśmiech. Takie miłe dźwięki puszczał. Jeśli chodzi o mowę, to niestety nie napiszę, bo nie pamiętam jak po kolei się odbywało. Byłam bardzo ciekawa świata dźwięków, dopytywałam co to jest.

Później powoli zaczęłam się uczyć mówić i słyszeć słowa. Nie pamiętam jak to przebiegała nauka krok po kroku.. Pamiętam, że chodziłam do zerówki, potrafiłam wymawiać słowa, może nie doskonale, ale potrafiłam.

PS Obecnie studiuję finanse i rachunkowość. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz