Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

czwartek, 7 sierpnia 2014

Metody zabezpieczenia przed spadnięciem procesora mowy.

Są różne rodzaje zabezpieczenia. Dla mnie najlepszym zabezpieczeniem jest wkładka uszna :) Ponieważ nie zwisa ucho, jest mi wygodnie, mogę różne ruchy robić, nawet głowa w dół, czy transmiter spadnie, to cały procek trzyma się dzięki wkładce :) Znam wiele osób implantowanych z wkładką uszną.

Każdy musi indywidualnie przetestować różne zabezpieczenia i wybierze najodpowiedniejszy :)

Pokażę zdjęcia nie tylko do Medela ale i także do innych firm :)

Zabezpieczenie 1 Gumka.








Zabezpieczenie 2 Uchwyt.







Zabezpieczenie 3 Wkładka uszna.




PS Kajetany dostało moje implanty (to będzie Sonata albo Concerto, okaże się podczas operacji), teraz czekam na termin reoperacji, za kilka dni mają zadzwonić o termin, bo teraz będą planować :) To już niedługo! :))))) A procesora otrzymam Opus2xs :)

4 komentarze:

  1. Ja używam gumki do procesora, tak jak napisałaś wyżej, ale jak pochylam w dół to mi nie spadnie procesor. Wszędzie się ruszam i nic nie spadnie. Nie lubię wkładki, bo są niewygodnie dla mnie.
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam synkowi snugfit na procesory i dodatkowo ma założoną smycz która trzyma dwa procesory i jestem pewna , że jak nawet któryś spadnie to wisi na smyczce , a w przedszkolu czy w szkole jest to pomocne

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić taki uchwyt i gumke?

    OdpowiedzUsuń