Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

piątek, 8 sierpnia 2014

Masz dość prosić kogoś, żeby Ciebie obudzili? Jest rozwiązanie dla niesłyszących! - budzik wibracyjny

Nie wszyscy wiedzą o tym, że istnieje budzik dla niesłyszących.
Na prawdę mocno wibruje. Aż całe łóżko trzęsie się :D "Poduszeczkę" wkładamy pod poduszką. Jest taka opcja jak tylko sam dźwięk, ale są głośne i można ustawiać różne tony. Ta opcja jest dla słabosłyszących. Ja muszę mieć tylko wibrację, bo nie słyszę budzika.

Można go kupić na allegro KLIK. Kosztują ok 120-250 zł. Można też kupić w sklepie w Warszawie, ale zapomniałam gdzie. Chyba była jakaś hurtownia.

Gorąco polecam!! ;) Kupiłam to 2,5 roku temu, troszkę inaczej wygląda niż na filmie, mam prostokątny, ale poduszeczka jest taka sama i takie same opcje :)


Także jest zegarek wibracyjny, zakłada się na rękę i wibruje :)

Także jest budzik bez "poduszeczki", klipsa zakłada się na poduszkę, żeby budzik nie spadł, kiedy będzie wibrował łóżko :) 



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za tą informację. Zawsze zakładałem rękawiczkę i wkładałem do niej telefon by czuć wibrację. Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tą informację. Zawsze zakładałem rękawiczkę i wkładałem do niej telefon by czuć wibrację. Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuję za informacje. Mam nadzieję że taki budzik mnie obudzi. Ja zawsze śpię w skarpetkach i telefon ustawiony na wibrację wkładam do skarpetki i telefon mnie budzi na nodze w skarpetce. Wolałabym żeby taki budzik mnie obudził zamiast telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to zawsze mam problem ze wstawaniem dlatego myślę, aby zainwestować w taki radiobudzik https://www.oleole.pl/radiobudziki.bhtml . Alarm w telefonie nie działa, bo zawsze włączam drzemki i tak przesypiam kolejną godzinę... jakby mnie muzyka budziła to chyba byłoby łatwiej

    OdpowiedzUsuń