Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 6 maja 2014

Mój pierwszy procesor mowy ;)


CIS PRO +

Mój pierwszy procesor mowy CIS PRO+ tak wyglądał... ;) 
Później dostałam Tempo+ i obecnie mam Opus2.

Przyznaję że Opus2 jest najlepszy ;) Dlaczego?
Bo najwygodniejszy w noszeniu i lepszy w słyszeniu. Ma więcej możliwości ustawień niż poprzednie i bardziej zbliżony do naturalnego słuchu. Więcej dźwięków słyszę i dużo lepiej rozumiem mowę dzięki szerokim pasmom Hz. No i miękkie bardziej naturalne dźwięki. Poprzednie procesory miały elektroniczne słyszenie i tylko była możliwość do 4 tyś Hz.

W tym procesorze rozpoznaję lepiej czyj głos, słyszę różnicę głosu każdych osób :) Wcześniej nie mogłam odróżnić, tylko odróżniałam, że to jest damski i męski, a konkretnie kogo to nie..

Ostatnio pustej ulicy słyszałam "Cześć Ola" z tyłu, ja od razu pomyślałam, że to mój szwagier, odwróciłam się i miałam rację ! :) Po głosie poznałam !! :) Nie wiecie jakie uczucie rozpoznawania głosów? :) A także rozpoznaję głos osoby głuchej czy słyszącej.


              Tempo+                                                                             Opus 2




2 komentarze:

  1. Teraz procesor jest o wiele razy lepszy niż 20 lat temu :) Jestem ciekawa, czy po wymianie implantu trzeba przejść od nowa podłączenie procesora mowy, tak jak po wszczepieniu 1 implantu......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wymieniasz implant to niestety od nowa ustawienia ale z nowym procesorem. Ale na pewno szybciej się przyzwyczai ucho niż przy 1 wszczepieniu.
      Wiem, bo mówili mi w Kajetanach ;) Bo miało być wymiana implantu, ale na szczęście teraz nie muszę, bo w porządku jest. ;D ufff....

      Usuń