Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

piątek, 8 sierpnia 2014

Mam termin! + praktyka w biurze rachunkowym.

Mam już termin operacji reimplantacji. Pod koniec września.. Ale jak zwolnią miejsca to wcześniej mnie wezwą. (mam nadzieję, że tak będzie)

Implant: Sonata lub Concerto
Procesor: Opus2xs

Strasznie długo, prawda? Ale cóż nie mam wyjścia, muszę czekać. Czyli w sumie 3 miesiące czekania na operację od dnia poważnej awarii. Nie chciałam Ronda, wybrałam Opus2xs, więc są dla mnie w Kajetanach :))))

Dlaczego nie chcę Ronda?
-trudniej się rozmawia przez telefon, dziwnie trzeba trzymać słuchawkę
-nie da się założyć słuchawki na procesor
-wstrząsające ruchy może spaść (może jest linka zabezpieczająca, ale to denerwujące jak coś spada)
-w kasku nie wygodnie, bo ja jeżdżę na nartach w kasku i także chcę słyszeć, nie chcę zdejmować, a w Opusie2 jest specjalny zestaw dla sportowców, dla mnie jest bardzo korzystny zestaw podczas jazdy na nartach
-za gruby procesor i ciężki, lepiej, żeby był cieńszy jak obecny transmiter..

Więc dla mnie jest korzystniejszy Opus2xs, może i widać na uchu, ale co mnie to obchodzi, ma być wygodny i dobry. Jest lekki, bo ma 2 baterie. Mogę w nim rozmawiać normalnie przez telefon, założyć słuchawki, uprawiać różne sporty bez obaw, że spadnie (używam wkładki usznej), normalnie mogę założyć kask i jeździć z procesorem bez obaw czy będzie mnie uciskać czy niewygodnie.. 

Praktyka studencka w firmie
Teraz chodzę do pracy, jestem mega zadowolona z praktyki! Pracuję w biurze rachunkowym, wykonuję obowiązki jak pracownicy. Wiadomo, że na praktyce mnie uczą. Nie tylko w biurze siedzę, ale także chodzę do US, do Banku.. Tak więc bardzo dużo się nauczyłam i mi się podoba taka praca ;) Bardzo miła atmosfera, mili ludzie (tzn dwie osoby są, ale ciągle nie ma szefowej, tylko druga pani księgowa siedzi). Po skończeniu studiów chciałabym iść na staż, najlepiej już normalną pracę.. Pracę potem na pewno będę miała, ale chodzi mi o początki, żeby nabrać umiejętności i doświadczenia. Najlepiej jako asystentka księgowego. Tak jak teraz na praktyce pomagam :) Aha dobrze, bo nie nudzę się w domu ;))))

2 komentarze:

  1. Olga, ja to wiem, że jest taki budzik, jest też opaska na rękę, poduszka wibracyjna, która sprawia, że dostajesz prawie zawalu, ja to wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dostać prawie zawału? Na początku możemy się wystraszyć, ale potem mózg już wie co to i będzie ok.... Mam budzika wibracyjnego od 2 lat i jak mnie budzi to od razu wiem że to budzik, prawie codziennie używam.... Trzeba przetestować kilka tygodni i wstawić opinię. Bardzo polecam takiego budzika!
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń