Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 3 września 2013

Witam Was !

Witam Was !. 

To mój nowy blog :)

Będę ogólnie opisywała jak wyglądało i wygląda moje życie z obustronnym głębokim niedosłuchem ;)

Zapraszam i miłego czytania !  

3 komentarze:

  1. Hej :)
    Jak mam implant ślimakowy od 2 latach, i jestem bardzo zadowolona z implantu, o wiele lepiej słyszę niż w aparatach. Nawet słyszałam konika polnego :) Kilkanaście dni temu byłam w Kajetanach na badanie w kierunku wszczepienia 2 implantu i zdaniem lekarzy kwalifikuje się do 2 implantu. Teraz czekam termin operacji, mam nadzieję, że dobrze podjęłam decyzję. Zastanawiasz się na 2 implant? A dlaczego musisz przejść ponowną operację? Kiedy? P.S. Dowiedziałam się, jak przeczytałam twój komentarz.
    Pozdrawiam Natalia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przejść ponowną operację (wymienić implant w środku), bo mi psuje implant, od 1,5 roku mam problemy z implantem (wewnętrzny). Mimo to, jestem zadowolona z implantu, bo dzięki temu nauczyłam się mówić i rozumieć :) W miarę normalnie funkcjonuję wśród słyszących. Ale implant niestety nie jest doskonały dla mnie w słyszeniu i to sztuczne urządzenie elektroniczne, który zużywa się ze starości. Ale i tak mówili, że mój implant bardzo długo wytrzymał tj 14 lat. W aparatach nic nie słyszałam. Dlatego nie chcę 2 implantu na drugie ucho, bo kiedyś i tak trzeba wymienić, bo zużyje, szkoda dla mnie zdrowia (narkoza szkodliwa). A poza tym akceptuję siebie taka jaka jestem i nie czuję potrzeby mieć dwóch implantów :)

      Usuń
    2. A kiedy operacja to nie wiadomo, jak całkiem mi zepsuje implant to wtedy będzie operacja. Na razie coś chrzani, ale nie padł, niech tak będzie jak najdłużej! Nie śpieszę się do operacji..

      Usuń