Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

niedziela, 13 lipca 2014

Dzwonili z Kajetan.. Powrót znad morza.. Posty blogerek o niedosłuchu..

Właśnie kilka dni temu dzwoniła pani z Kajetan ze Światowego Centrum Słuchu. Na razie nie ma odpowiedzi z me-dela, ale nie tak długo będzie operacja. Jak zwolnią się miejsca wcześniej to wezwą mnie na operację. Dlatego badania na żółtaczkę mam zrobioną, pani się pytała czy mam zrobione. Muszę jeszcze EKG zrobić. A przed samą operacją zrobię pozostałe badania krwi itd, jak już będą mnie wzywać. No chyba, że firma będzie kazała szczegółowsze badania zrobić, to wtedy troszkę później operacja. Oby bez badań szczegółowych mogliby zgodzić się na reimplantację. Bo nic mnie nie boli ani nic nie dzieje.. Po prostu nic nie słyszę i tyle. Pytałam czy kilka miesięcy, ale powiedziała, że nie nie, szybciej będzie, tylko muszą dostać odp z me-dela i szybko ogarną z operacją. Będą dzwonić jeszcze. W Kajetanach podobno potrafią zadzwonić tydzień przed operacją, a nawet kilka dni :D Wolałabym spakować torbę i jechać na operację jutro..

********************

Wróciłam znad morza, byłam w Ustce na tydzień :) Pogoda była ładna, słonecznie, ale wczoraj i przedwczoraj wieczorem padało deszcz.. Ale i tak spoko. Byłam także w Rowach i w Jarosławcu. A wczoraj byliśmy na festiwalu fajerwerek "Lech Fire Festival" o 23:00 w Ustce! :) 
Poniżej nasze nagranie z pokazu fajerwerek na festiwalu :))


Pokaz fajerwerek była połączona z muzyką, świetny widok, nigdy takich fajerwerków nie widziałam! Bardzo mi się podobało! :) Nie słyszałam muzyki owszem, ale czułam wibracje z fajerwerków. Takie mocne wibracje w płucach czułam, myślałam, że nie wytrzymam hahah :D Bo jak mam założony procesor to wibracje są mało odczuwalne niż w przypadku jak jestem głucha w ciszy.. Prawie miesiąc nie noszę procesora, zauważyłam, że dotyk, czucie jest wzmocnione. Czuję rytmy bardzo głośnej muzyki. Nie słyszę ani trochę, bo mam ponad 120 db.

******************

Czytałam posty dwóch blogerek. Bardzo mi się spodobały i bardzo dobrze wytłumaczone na temat niedosłuchu "Jak my słyszymy? Jak odbieramy dźwięki? Dlaczego nie słyszymy wszystkiego? Jak rozumiemy mowę ze słuchu?". Podaję linki w temacie :)


 ! POLECAM ! przeczytać powyższe posty.

Pozdrawiam Was serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz