Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

czwartek, 21 sierpnia 2014

Już niedługo reoperacja..

Dokładnie za miesiąc mam planowany termin reoperacji.

Wszystkie badania mam zrobione, tylko pozostało zdobyć zaświadczenia od lekarzy pod kątem narkozy ;)))
Muszę mieć gotowe badania w razie gdyby wzywali na drugi dzień na operację ;) Potrafią wezwać w ostatniej chwili jak zwolnią miejsca :) Prosiłam ich, żeby wpisali mnie na listę, jakby zwolniło miejsce to mnie wzięli wcześniej.

Ogólnie troszkę czuję się no przeziębiona.. Zimno mi i wgl, trochę uszy bolą.. Muszę pilnować żebym wyzdrowiała, bo będąc przeziębionym nie wolno robić operacji.


Ale czas szybciutko leci... Niedługo wasza szkoła, a u mnie studia niedługo. Ale o tym na razie nie myślę. Skupiam się na operacji ;) To znaczy na razie też nie myślę o operacji, im mniej myślę tym lepiej. Na razie mam cieszyć się życiem ;))) Mam mnóstwo spraw do załatwienia tj sprawy urzędowe. 
Na razie pracuję, ale jutro kończę przygodę z praktyką :) Za rok zacznę na prawdę pracować, by zarobić na życie. Zdobywałam doświadczenia, umiejętności w pracy. Teraz pracuję w domu na programach księgowych: Symfonia i Gofin (program fakturowy, formularzowy). Uczę się, robię księgowość domowa.. Dzięki w pracy umiejętności które zdobyłam, wiem jak obsługiwać te programy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz