Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

piątek, 1 sierpnia 2014

Książka Małgorzaty Nowackiej.


Przystojny jestem, a ona mnie nie chce
Małgorzaty Nowackiej

To jest pamiętnik o 16 letnim nastolatka Michał, który nie może znaleźć odpowiedniej dziewczyny, nie jest stały w uczuciach, zmienia je jak rękawiczki, typowy kobieciarz, w jego klasie była Majka, która ukrywała się, że ma niedosłuch, dlatego była według klasy była cicha, dziwna, szara myszka. Podobała zawsze mu Majka, ale na odrzucała Go. O swojej wadzie słuchu na koniec dowiedzieli się od psychologa czy od pedagoga (nie pamiętam dokładnie kto) szkolnego.

Powiem, że książka jest bardzo fajna, podobała mi się, taka ciekawa. Zwłaszcza dla młodzieży jest ta książka, ale dorośli mogą też przeczytać, zaciekawi na pewno :)

Tylko pogratulować takiej autorki, sama też ma wadę słuchu i pisze książki! BRAWO !!!

Polecam Wam przeczytać ! ;) 


Ostrzeżenie !!!
Książki nie można kupić, nawet jeśli są na allegro to nie kupujcie! Oszuści, wpłacacie pieniędzy i nie przesyłają książki. 
Sama autorka M. Nowacka wam powie czy można już kupić i skąd. W tej chwili nie można! 
Jeśli chcecie przeczytać to skontaktujcie się z autorką - prowadzi blog "Przystojna Gosia". Na facebooku można dołączyć do grupy i każdy przesyła książkę do następnej osoby pocztą. 

Cytuję słowa z komentarza autorki tej książki, ktoś może nie zauważyć komentarza ;)

"Wydarzenie na facebooku nazywa się Czytamy książkę Przystojny jestem, a ona mnie nie chce M Nowackiej. Aktualnie po Polsce wędrują dwie sztuki. Jedna - ma zamkniętą listę, a na drugą sztukę są zbierani chętni. Co jakiś czas pisze posta, kto chce przeczytać książkę i kto pierwszy ten lepszy. Warunek jest jeden - czytamy ją szybko - 2-3 dni i wysyłamy dalej Poleconym . Nie przetrzymujemy jej. A potem ... Miło by mi było, gdybyście napisali opinie."

M. Nowacka.

6 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać taką książkę, a gdzie kupiłaś? W jakim sklepie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można kupić w sklepach ani nie zamawiaj na allegro. Ostrzeżenie!
      Ja pożyczyłam od autorki tej książki.

      Usuń
  2. Ojejku, nie wiedziałam że nie jest dostępny w sklepach. Bardzo przepraszam jeśli to głupie pytanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było głupie pytanie ;) po przeczytaniu wstawiłam ostrzeżenie. Przecież nie pomyślałam że ktoś będzie.chciał kupić ;)

      Usuń
    2. Uff, dobrze, jestem b. wrażliwa ;)

      Usuń
  3. Co ja tu widzę? Recenzja mojej książki:) Wydarzenie na fb nazywa się Czytamy książkę Przystojny jestem, a ona mnie nie chce M Nowackiej. Aktualnie po Polsce wędrują dwie sztuki. Jedna - ma zamkniętą listę, a na drugą sztukę są zbierani chętni. Co jakiś czas pisze posta, kto chce przeczytać książkę i kto pierwszy ten lepszy. Warunek jest jeden - czytamy ją szybko - 2-3 dni i wysyłamy dalej Poleconym . Nie przetrzymujemy jej. A potem ... Miło by mi było, gdybyście napisali opinie.

    OdpowiedzUsuń