Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

niedziela, 12 października 2014

Ewolucja implantów wewnętrznych firmy Med-el :)


Combi 40 i 40+ oraz Pulsar - implanty ceramiczne
Sonata, Concerto i Synchrony - implanty tytanowe


Poprzedni implant miałam Combi 40+, a obecnie mam Sonata.
Synchrony w Polsce jeszcze nie wszczepiają.
Pulsar, Combi wycofali z produkcji, już ich nie wszczepiają ze względu na ich obudowę.

Sonata z porównaniem z Combi40+ jest tak cieniutki, że wcale nie czuć, że wystaje.. Nawet powiem, wam, że sama nie wiedziałam gdzie mam implant hehe :)

2 komentarze:

  1. Witaj, przeszukując informacji o aparatach i implantach natknęłam się na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Sama zaczęłam pisać miesiąc temu, jednak moje doświadczenia są nieco inne, bo jestem sporo starsza od Ciebie. Z przyjemnością zajrzę tu jeszcze raz. Zapraszam też do mnie i pozdrawiam.

    lenasawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno sam miałem zakładany w http://medicusexpert.pl/ implant słuchowy, bo cierpię na niedosłuch. Dużo się o tym naczytałem na Twoim blogu i bardzo mi to pomogło. Dużo praktycznych informacji

    OdpowiedzUsuń