Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

piątek, 2 stycznia 2015

Sylwester i Nowy Rok 2015!

Spędziłam Sylwester w Warszawie u mojego chłopaka. Było 7 osób w tym 4 implantowcy + 3 aparatowani. Fajnie było ;) Większość czasu to było miganie, ale też trochę mówiliśmy, bo kolega nie umie migać ;) Dobrze się bawiłam. Przyjechałam wcześniej do chłopaka, żeby pomóc jemu przygotować jedzenie, poszliśmy spać o 6:20 xD. Jeśli chodzi o kontakt przy stole.. To było mi dziwnie, bo jak ktoś mówił z drugiej przeciwnej strony lub z boku na koniec stołu to nie rozumiałam słuchowo.. Tak samo na wykładach też nie rozumiem profesorów bez FM. Po prostu jak ktoś jest dalej ode mnie to po prostu gubię słowa, nie rozumiem co ktoś do mnie mówi. Więc od nowa muszę przyzwyczaić się, żebym mogła rozumieć słuchowo z daleka. Teraz jest 4 miesiąc nowego implantu. Z bliska czy przez telefon to normalnie rozumiem, ale wkurza mnie jak ktoś próbuje do mnie mówić szeptem czy zasłaniać ręką ehh.. Nigdy nie lubiłam szeptu, bo nie rozumiałam szeptem i nadal też nie rozumiem.
Zdziwiłam się, bo w PFRON-ie zrozumiałam co mówił facet przy podpisaniu umowy o_O W starym implancie nie byłam w stanie go zrozumieć.. Więc to wielki plus :)

Zamieszczam tutaj swoje ćwiczenie - rehabilitację słuchową. Kilka dni temu zrobiłam o to wynik.
W nawiasie to jaka powinno być prawidłowo, to co jest podkreślone to jest błąd.

plac kwiat szyld wał skurcz film grosz widz pech sens muł grzyb cień bank drań wódz(łódź) gmach(lad) groch rok tom dres jaś jacht mecz(mech) bicz bak(tak) głos wyż pył płaszcz liść krzak żal kant krem wódz klops rom(broń) lód dom kwas czas cyrk fach ksiądz typ hełm bis dar pieśń wór zięć dżem kark(karp) mam(plan) los sztorm tłum lot gol głaz(płaz) sieć stryj leń zrost kit tchórz maj pył(dym) pas(bas) wór(wół) krzyk dzień pęd(pęk) krem(kran) moc grunt dłoń rok(lok) burt(ból) twarz rzecz wstyd walc złość byt plus miecz(nić) bal rejs mur bieg syn park(kark) gmach los(nos) dąb król łuk tom(ton)

19 błędów
odpowiedź poprawna: 76%

Spóźnione życzenia!  
Szczęśliwego Nowego Roku 2015!!

3 komentarze:

  1. Wiesz, tak się zastanawiam, ja też strasznie nie lubię, kiedy ktoś mówi do mnie z dużej odległości np. gdzieś w korytarzu albo z drugiego końca sali, nie mówiąc już o szepcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze u Ciebie też zmiany na blogu:)))

    OdpowiedzUsuń