Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 7 lipca 2015

Antyreklama bloga !!


APELUJĘ DO WAS !!

Autor bloga skopiował całe treści i zdjęcia z mojego bloga i podszywa pod moją osobą !! Ktoś ukradł moje wpisy ! Nawet źródła nie ma podanej ! I jeszcze jedno: cały blog jest skopiowany z różnych blogów i nie tylko! Bardzo dużo wpisów jest moich.

Wiecie, że kopiowanie bez zgody autora jest kradzież, przestępstwo?! 

Znacie tego bloga? I wiecie kto jest autorem bloga to proszę mi dać znać !!

Źródło: http://implantdzwiek.blogspot.com


O to wpisy, które są w całości skopiowane i nie ma podanych źródeł..

Źródło: http://implantdzwiek.blogspot.com/2014/12/podpowiedz-dla-narciarzy-z-procesorem-w.html


Nawet moje osobiste wpisy, tak jakby autor bloga pisał o sobie, a to wcale nie autor napisał, tylko ja ! To jest właśnie podszywanie pod moją osobą!

Źródło: http://implantdzwiek.blogspot.com/2015/03/3-ustawienie-w-kajetanach-po-5.html
  


 O tu proszę, podane archiwum bloga i wyraźnie są podane tytuły identyczne i wpisy z mojego bloga ! To wszystko jest moje.


Źródło: http://implantdzwiek.blogspot.com/2014_11_01_archive.html

O jedną treść bym nie przyczepiła, ale dużo jest wpisów moich to już za wiele, tym bardziej prywatne !! 

PROSZĘ WAS, jeśli znacie autora, piszcie w komentarzu bądź wiadomości prywatnej, który jest po prawej stronie formularz. Chcę porozmawiać z autorem, żeby coś z tym zrobił!

5 komentarzy:

  1. Dżisys! To nie jest tematyka celebrytów, więc nie wiem, jaki ktoś może mieć w tym interes, trzeba to gdzieś zgłosić, a swoją drogą sprawdzę, czy tam nie ma czegoś mojego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzysz bloga klaudienne? też zawierają tam jej wpisy :/ także moje i innych blogerów..

      Usuń
    2. Kojarzę, moich na razie nie dopatrzyłam, bo nie miałam czasu dokładnie się przyjrzeć, ale gdybyś coś zauważyła, to proszę, daj znać. Ten ktoś zrobił chaotycznego bloga z kradzionych wpisów, totalny galimatias z implantologii.

      Usuń
  2. Blog już został usunięty ;) Pewnie autor się wystraszył i usunął. Nadal nie wiem kto jest autorem, ale to już nie jest ważne.

    OdpowiedzUsuń