Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

poniedziałek, 6 lipca 2015

Długo mnie nie było..

..na blogu. 
W tym czasie miałam egzaminy na studiach do zaliczenia, a także nauka do obrony. Jak pamiętacie, że pisałam pracę licencjacką. No i dzisiaj się obroniłam licencjat !! :) Mam wykształcenie wyższe ekonomiczne :) Tak więc już koniec wypocin i szkoły!! :) W końcu upragnione moje wakacje :) Od października kontynuuję na studiach magisterskich ;))


Praca licencjacka musi być na temat i napisana ok 50-60 stron. Może być więcej lub mniej, ale w tym zakresie stron jest dobra praca. Obrona pracy licencjackiej wygląda następująco: komisja składa się z 3 osób czyli promotor, recenzent i przewodniczący, losowanie 2 pytań z zakresu ogólnej i specjalności, 1 pytanie z pracy. Zazwyczaj takie zasady panują, ale w każdej uczelni może być troszkę inaczej. Ale zawsze są pytania podawane ponad 50 pytań z zakresu studiów i trzeba nauczyć się. Nie jest tak strasznie, każdy obroni :) nie chcą oblać nikogo, dlatego zadają pytania awaryjne z pracy i to tyle :) Kto ma pracę dopuszczoną to się obroni :D Absolutorium to jest ukończenie studiów, ale nie jest uprawniony do tytułu, czy zawodu czyli tak na prawdę skończonych studiów nie ma.. Dlatego trzeba pisać pracę dyplomową i obronić się, dopiero uzyskamy wykształcenie wyższe i tytuł. No i mamy skończone studia :)

Niedługo mam wizytę w Kajetanach, muszę ustawić swój procesor, bo mi się zdaje, że jest do poprawki. Trochę za cicho słyszę, a poza tym wkurza mnie "cień" po lewej stronie.. Ale cóż tak będzie, ponieważ mam jeden implant po prawej stronie. Poprzednio nie przeszkadzało mi, bo czytałam z ust i słabo słyszałam. A teraz dobrze słyszę i głównie posługuję się słuchowo i stąd taki problem :P Mam nadzieję, że mi jakoś pogłośnią i będę słyszała dobrze z lewej strony.. Ale zobaczymy co powie technik czy da się z tym ustawić czy kwestia rehabilitacji.. W końcu muszę zadzwonić do surdologopedy i umówić się na rehabilitację słuchową, bo miesiąc czasu nie ćwiczyłam słuch.. Nie miałam czasu ze względu na naukę do egzaminów.

Ostatnio zadzwonił do mnie nieznany numer, 3 razy nie odbierałam, nie słyszałam, bo był na wibracji więc miałam gdzie indziej telefon. I znowu 4 raz zadzwonił i się wkurzyłam, odebrałam i wiecie co tu słyszę?! CityBank oferuje kredyt, tiaaa phiii, ja nie dziękuję.. Żadnych kredytów ! I przestał dzwonić z tego numeru uff.. :) Cieszę się, że dobrze słyszę w tym implancie i mogę odebrać nieznanych numerów.. Bo w starym implancie musiałam podawać telefon mamie..

I to na razie tyle na dzisiaj ;)

2 komentarze: