Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 20 października 2015

II zjazd na studiach, a pętla indukcyjna i system FM

Wypożyczyłam od uczelni system FM Oticon Amigo z odbiornikiem- z pętlą indukcyjną. Poniższe zdjęcia tak wyglądają. Jak ktoś zastanawia się nad kupnem systemu FM to polecam Oticon Amigo jak najbardziej. Odbiornik jest uniwersalny do aparatów słuchowych jak i implantów. Wystarczy przełączyć aparat/procesor w tryb cewki "T". Jak ktoś ma aparaty słuchowe to musi powiedzieć protetykowi, że chce skorzystać z cewki indukcyjnej, bo nie są automatycznie włączone. Bardzo czysty dźwięk, mowa bardzo wyraźny, nie ma zakłóceń jak dalej odchodzi/kręci się wykładowca z nadajnikiem. Odbiornikiem jest pętla indukcyjna, można regulować głośność takie jakie się chce i podłączyć słuchawki (wejście audio) jak ktoś woli w słuchawkach słuchać niż z pętli, albo nie mają cewki wbudowanej w aparat. Tak więc to jest bardzo uniwersalne rozwiązanie. Bardzo lekki w noszeniu na szyi, nie przeszkadza. Większość wykładów mam w sali gdzie jest zamontowana pętla indukcyjna. Dobrze działa, dobrze słychać. Ale nie w 100% rozumiem, głos wykładowcy jest różny, jeden wyraźny drugi nie za bardzo.. Ale na ogół dużo rozumiem i jestem bardzo zadowolona. 
Nadajnik :)
Odbiornik z pętlą indukcyjną ;)
Jeszcze jedno coś powiem. Testowałam czułość mikrofonu. Zauważyłam, że w hałasie lepiej rozumiem jak mam zmniejszoną czułość do minimum. Hałas staje się mniejszy (z daleka nie słyszę co się dzieje) a z bliska słyszę, więc mowę lepiej łapię. Jeszcze będę testować takie rozwiązanie, jeszcze zwiększę czułość do maximum i spróbuję złapać mowę na daleką odległość.
Muszę przeczytać w instrukcji jak zablokować pilot, bo cały czas noszę w torebce pilot i lekko się naciska więc ciągle słyszę, że przełącza procesor ha ha.. xD tzn pika przy zmianie programu, głośności, czułości itp. Na początku myślałam, że z procesorem nie tak, bo ciągle mi przedstawia ale potem zorientowałam się, że to pilot i to ja naciskałam na torebkę i dlatego xD

1 komentarz: