Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

poniedziałek, 9 lutego 2015

Sesja, sesja i już po sesji!

Skończyłam sesję na studiach! ;) Miałam tylko jedną poprawkę, a tak to git :D Jakoś gładko poszło w tym semestrze. Więc jestem na VI semestrze Ekonomii :D Obecnie mam ferie niecałe 2 tygodnie !! :D

Na egzaminach to różnie bywa. Nie używam systemu FM bo nie ma takiej potrzeby. Jak mają dyktować pytania to po prostu proszę ich, żeby blisko mnie stali albo napisali na kartce. Jedna chodziła po sali, zapomniała o mnie, ale zrozumiałam wszystkie pytania. Oczywiście nie zaliczyłam, bo nie dałam rady nauczyć się. Na poprawce stała koło mnie i bezpośrednio do mnie mówiła pytania. Zrozumiałam wszystko. Później na jednym egzaminie pani profesor poszła i dyktowała pytania i skończyła dyktować, a ja nie zrozumiałam to poprosiłam ją i napisała mi na kartce ;)) 



Co u mnie nowego ze słyszeniem?

Otóż osiągnęłam maksymalne możliwości w procesorze. Chyba nadal za cicho, bo mama tak twierdzi, że w starym implancie głośniej słyszałam, a ja już nie wiem sama czy wystarczy czy głośniej. Zobaczymy w marcu na ustawieniu jak badania wyjdą. Ale zauważyłam, że lepiej telewizję czy filmy na laptopie bez użycia słuchawek rozumiem. Wyłapuję całe zdania. Oczywiście pod warunkiem, że nie ma tła pogłaśniającego.. Więc z tego jestem zadowolona ;)


Jutro idę na rehabilitację słuchową.

Używam akumulatorki DaCapo do Opus2. Zadowolona jestem, bo łatwa wymiana, nie muszę wydawać forsy na nowe baterie. Wytrzymują 12 godzin, a jak używam Systemu FM to 10 godzin. Więc praktycznie cały dzień. Zapasu nie noszę przy sobie, bo zawsze tak planuję, że do szkoły idę to zakładam nowe akumulatorki i wytrzymują do wieczora. Ładuję akumulatorki co 2 dni. (mam 3 szt akumulatorków). Jest dużo lżejszy w noszeniu niż z bateriami.



A tak przy okazji pokażę jak wygląda mój System FM. Jest z firmy Widex Scola.


To co jest niebieskie to jest nadajnik z 3 możliwościami kierunku mikrofonu (1 bezpośrednio z ust, 2 przód i tył też z ust, 3 wielokierunkowość czyli ze wszystkich stron).  Cienki kabelek co widać jest podłączony to jest antenka, żeby wzmocnić zasięg, kiedy profesor chodzi po całej sali. Profesor zakłada na szyję, jest zawieszka naszyjna jak widać i można regulować długość.
Odbiornikiem, którą jest stopka podłączona do procesora. Jest wygodny, praktycznie go nie czuć, a kable się nie plączą, bo nie ma. Stopka ma możliwość ustawiania na 1 lub 2 czyli 1 to wycisza mikrofon procesora, tylko działa System FM, a 2 to jest włączony mikrofon i system FM. Niestety nie wyłącza całkowicie procesor tak jak przy pętli indukcyjnej, ale i tak warunki na sali spełniają oczekiwania ;) Oczywiście nie słyszę studentów, którzy wypowiadają. Ale to nic..
Oczywiście jak widać muszę zmienić obudowę na specjalną obudowę do FM. Ale na szczęście med-el wrzuca FM do zestawu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz