Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

niedziela, 22 marca 2015

Kurs: Kadry i płace..

Kurs na Specjalistę ds. kadr i płac został ukończony z pozytywnym wynikiem :) Był zorganizowane przez moją uczelnię z biura karier, za darmo dla studentów III roku i absolwentów tej uczelni. Zaświadczenie odbiorę później ;)

Przez weekendy chodziłam na kursy na uczelni.. Zajęcia odbywały się do 17. Wracałam zmęczona, ale bardzo dużo się nauczyłam! Fajnie prowadził zajęcia księgowy. Dobrze, że miałam system FM i na każde zajęcia przynosiłam, pan chętnie nosił, chciał, żebym słyszała dobrze :) Jednocześnie słuchałam i od czasu do czasu notowałam ze słuchu. Na takich zajęciach jest ok, mogę tak robić, a nie tak jak na wykładach, że nom stop gadają i nie mogę zanotować, bo ucieka z ucha słowa.. Stąd mam asystentkę. Kilkakrotnie mnie pytał na zajęciach tak samo jak innych, także brał mnie do komputera, do tablicy itp. Jakoś chętnie odpowiadałam na pytania, byłam pewniejsza z systemem FM. Rozumiałam prawie wszystko!.

Dzisiaj był egzamin końcowy. Były to zadania i także teoria, ale teoria był ustny, więc każdego zadawał pytania. Ale spoko. Zadowolona jestem z kursu. Jeśli będzie kurs księgowy z tej uczelni również skorzystam! :)

I tak sobie myślę, dlaczego w liceum nie korzystałam z systemu FM !! ale cóż. Nie myślałam, że aż tak daje, ale w starym implancie mniej dawał FM niż teraz ;) Ale lepiej zawsze lepiej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz