Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

sobota, 14 marca 2015

Wywiad z Pjusem.

Pjus: Nie boję się pokazywać, że jestem głuchy i nie mam problemu z wyrażaniem mocnych  poglądów.

Po ponad pięciu latach od wydania albumu "Life After Deaf" - jedynego w historii krążka nagranego przez człowieka ze sztucznym słuchem - warszawski raper Karol "Pjus" Nowakowski opowiada nam o swoim życiu z chorobą, potrzebie pisania, spojrzeniu na politykę polską i zagraniczną oraz muzyce, która już nigdy nie zabrzmi jak dawniej.

Ciąg dalszy jest w linku oraz wywiad.
http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,138262,17551829,Pjus__Tak_jak_nie_boje_sie_pokazywac_tego__ze_jestem.html#TRwknd


PS Na razie nie mam czasu wstawiać badania z ankiet. Ponieważ na głowie mam pracę licencjacką i chcę skończyć 2 rozdział, żeby mieć więcej czasu na 3 rozdział, ponieważ to jest najtrudniejsza część analityczna. Ale będą wyniki ankiet + analiza, bądźcie cierpliwi :) Dziękuję za wyrozumiałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz