Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

czwartek, 12 czerwca 2014

Wizyta w Światowym Centrum Słuchu...

Jutro nagła wizyta w Kajetanach.
Powód? Mam dziwny przypadek.
Prawdopodobnie procesor mi się psuje, bo mi się wyłącza, nie słyszę przez jakiś czas, przerywa..To robi od 2 dni. Jak zakładam procka, zadziała przez kilka sekund i wyłącza się -,- tester nie pokazuje awarii procesora, więc dziwne.. 2 lata temu posądzono, że nie teges z implantem wewnętrznym, ale procek także był naprawiany (najpierw pudełko od baterii, a potem wymienili nowy transmiter i część procesora naprawiali).. Teraz mam nadzieję, że to procesor do wymiany a nie cały implant wewnętrzny -,-. Muszę oddać do analizy procka i zarazem sprawdzić implant. Zastępczy dostanę na miejscu. Podobno za rok dopiero nowy procesor dostanę i prawdopodobnie już RONDO. Ale trzeba podanie napisać o nowy procesor.
Jutro się zobaczy co jest grane.. I się dowiem albo i nie..
Miałam jechać do Medela na Poleczki w Warszawie, ale ekspresowo zapisali mnie do Kajetan, więc wolę w Kajetanach, bo technicy znają całą moją sytuację. Jakby długo musiała czekać to bym pojechała do Warszawy do Medela, bo tam mają specjalne urządzenia do analizy procesora.

PS Sesja jeszcze trwa, we wtorek ostatni egzamin z rachunku kosztów (mam nadzieję, że zaliczę wtedy) a tak to wszystko do przodu :))))

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w Kajetanach! Ja mam rondo i opus 2. No i jestem raczej zadowolona, bo w uchu wolne, ale nie jestem przyzwyczajona, bo dopiero noszę od kilku dni czasami. Pozdrawiam Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. A jak pani zapisała tak szybko wizytę? Czy napisaliście emailem do recepcji z Kajetanach?

      Usuń
    2. Dodzwoniłam się, udało mi się i skontaktowałam się z panią M. Zgodą. Ona znała moją sytuację więc kazała szybko przyjechać do Kajetan i wcisnęła mnie na dzisiaj. Co było dzisiaj? To będzie na następnym poście :)

      Usuń
  2. Znam p. Małgorzata Zgoda, jest b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń