Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

poniedziałek, 12 maja 2014

Praca licencjacka i praktyka..

Dzisiaj temat zupełny inny, wogóle nie dotyczy bloga. 
Akurat mam troszkę wolnego czasu i mogę pozwolić na pisanie bloga.

No cóż zastanawiam się nad 3 tematami do pracy licencjackiej.. Muszę napisać wstęp i propozycje tematów, pozycje książek i wybrać 3 promotorów. Oczywiście od najbardziej do najmniej chcę mieć promotora ;)
Fakt, że jestem na II roku, ale profesor na proseminarium kazał już myśleć, bo inaczej nie zaliczy nam proseminarium -,- Więc muszę jutro lecieć do biblioteki, poszukać 25 książek.
Myślę nad tematami z bankowości, z finansami MŚP.. Ponieważ studiuję FiR więc takie tematy wybieram.

Czuję, że powoli zaczyna sesja.. Bardzo dużo kolosów w maju i zaliczeń w czerwcu, oraz egzaminy... W piątek napisałam kolokwium poprawę, moim zdaniem, że powinnam zaliczyć. 

A kiedy praktyka? Nie wiadomo.. Wolałabym w sierpniu, gdyż chciałam w lipcu wyjechać nad morze i w góry ze swoim chłopakiem, bo w tym czasie ma urlopik.. W biurze rachunkowym pracuje sympatyczna szefowa i bez problemu się zgodziła na praktykę :) Ma duże pojęcie na temat niepełnosprawności, dofinansowań z PFRON-u dla pracowników niepełnosprawnych. Poleciła nawet kursy dla niepełnosprawnych z dofinansowaniem. Mało osób u mnie w mieście niepełnosprawnych, którzy mają wykształcenie wyższe, więc takich osób z orzeczeniem potrzebują. Oczywiście nie wszystkie pracodawcy chcą zatrudniać -,-.

9 komentarzy:

  1. Tekst czyta się bardzo lekko, a wiedza zawarta w nim przez autora jest bardzo łatwo przyswajalna.
    Rewelacja!

    www.Pisanie-prac.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, naciskają z tymi tematami. Mam to samo, a też jestem na II roku. W sumie przecież może mi się to zmienić, ciekawe jak to wtedy będzie wyglądać. Promotora już mam, tematów pracy hmm.. chyba z 5 i co tutaj wybrać to ja nie wiem :) Dobrze, że nie mam obrony w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem obecnie studentem, bronię się za rok i powiem szczerze, że sesja nie jest taka najgorsza, jak człowiek uczy się na bieżąco to łatwo się zalicza, ale fakt nie ma wtedy czasu się na nic bo egzamin goni egzamin ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram uczyć się sumiennie ale jak to na studiach nie zawsze wychodzi to tak kolorowo. Za rok będę bronić magistra i nie wiem czy nie zdecydować się na usługę http://www.pisanie-prac.org.pl Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie korzystałam z tych usług. Więc nie wypowiadam się na ten temat :)

      Usuń
    2. Konrad Potecki28 lipca 2016 04:29

      A co sądzicie o stronach takich jak http://www.danedlastudenta.pl/ czyli portale dostarczające istotne materiały oraz wykresy do prac. Niestety znalazłem tylko ten portal, znacie może jakieś inne podobne?

      Usuń
  5. Oj pamiętam te czasy kiedy pisało się jeszcze pracę licencjacką :) Piękny czas... Teraz jestem na etapie pracy dyplomowej i też zmagam się z tym problemem :) Życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno praca obroniona. Obecnie jestem na magisterce :) Powodzenia w pisaniu pracy dyplomowej! :)

      Usuń