Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 9 września 2014

MMM - Młodzi Migają Muzykę

MMM - Młodzi Migają Muzykę – projekt artystyczny realizowany przez uczniów Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Głuchych w Warszawie, popularnego wśród młodzieży słabosłyszącej i niesłyszącej jako Przystanek Łucka. Projekt „Młodzi Migają Muzykę” pokazuje, że świat dźwięków i ciszy ma wspólny mianownik, a pasja pokonuje wszelkie bariery. Grupa MMM z Łuckiej wraz z opiekunami, nauczycielami placówki, nagrywa teledyski do znanych przebojów, oddając ich tekst, klimat i przesłanie przy pomocy polskiego języka migowego (PJM). Grupa MMM cieszy się coraz większa popularnością.

Grupa MMM tworzą teledyski zamiast śpiewać to migają, tłumaczą piosenki w naturalnym języku migowym. Uczniowie i absolwenci Łuckiej z różnym stopniem ubytku słuchu (także aparatowani, implantowani, a nawet bez urządzeń) nie tylko migają muzykę, ale także tworzą filmy, montaże, ustawiają kamery, światła, myślą jak zamigać piosenki, żeby wyglądało zrozumiale i ładniej, tworzą napisy dla tych nie umiejących migać, podkładają muzyki z piosenką, oczywiście mają do tego kogoś słyszącego do pomocy.

Za każdym razem jak pojawią się nowe teledyski zawsze oglądam. Ale kiedy przestałam słyszeć to po prostu nie oglądam, po ponownej operacji wrócę do zaległych teledyski. Zdecydowanie wolę oglądać ich teledyski z muzyką :) Fajnie to wygląda jak migają, ale czegoś brakuje mi to dźwięki.. Dlatego nie oglądam teraz, po operacji będę.

Poniżej pokażę przykładowe teledyski jakie tworzą :)



2 komentarze:

  1. Mam pytanie, może nie na ten temat. Dzisiaj co mniej więcej 2 godziny słyszę bardzo cicho, tak jakbym była głucha (to znaczy nie słyszę głosy prawie, ale jak wróci do normy to słyszę mowę) no i założyłąm Rondo, by dowiedzieć się, czy to awaria implantu czy procesora, no i okazało się, że nic się nie zmieniło....... Nie wiem, czy to awaria implantu, czy jestem przeziębiona...... To ten nowy implant ma 5 miesięcy :(..... Ale na razie jest okej, wróciło do normy, ale wolę się upewnić.... Mam nadzieję, że rozumiesz :).

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozumiem. Źle to wygląda.. Też tak miałam takie efekty jak miałam awarię implantu, mimo wymiany na zastępczego czy innego procesora nic nie zmieniło, więc okazało, że implant.
      Ale poczekaj, jeśli tak będzie powtarzać to zadzwoń do Zakładu Implantów i umów się na wizytę. Oni to sprawdzą. Mam nadzieję, że to nic złego, tylko procesor.. Ale mi to wygląda, ale nie chcę straszyć, więc lepiej upewnij się w Zakładzie Implantów jeśli znowu tak się zrobi.

      Usuń