Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

niedziela, 16 marca 2014

Co nowego na moim blogu?

Jak widzicie, przerobiłam blog ;)
Grafikę zrobiłam sama, ponieważ byłam w klasie informatycznej - grafika, więc umiem zrobić ;))
Pozmieniałam układ, dodałam coś.

Dodałam swoją historię, wszystko opisałam od urodzenia do chwili obecnej. O kliknij TUTAJ.
Zapraszam do czytania mojej historii ;)

Dodałam także o sobie, implant i kontakt, oczywiście też historię z boku z prawej strony ;)

Miałam kiedyś bardzo stary blog, na innej stronie, ale niestety zapomniałam loginu i hasła, a nawet strony www, nie mogę odzyskać "plików", bo to była zwykła strona, trzeba było mieć odpowiedni program do tego. Mam nowy laptop, więc tych programów i plików nie mam.
Dlatego postanowiłam tu zrobić, tylko inny blog niż stary ;)

1 komentarz:

  1. Cześć! Bardzo fajne zmiany na blogu. Cieszy mnie bardzo, że mam teraz nową koleżankę, która jest podobna do mnie i również ma bloga. Przeczytałam też Twoją historię, fajnie, że ją dodałaś na blogu. Pozdrawiam, Implantowana.

    OdpowiedzUsuń