Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

czwartek, 13 marca 2014

Partner słyszący z niesłyszącym?

Znam bardzo dużo osób niesłyszących są z połówką, który jest niesłyszący, chyba większość, ale także znam dużo osób pewnie zwłaszcza niedosłyszący mają partnera słyszących.

Czy związek ze słyszącym udaje się, czy ma sens?
Powiem, że to sprawa bardzo indywidualna. Niektórzy gadają, że niesłyszący + słyszący nie ma przyszłości. Faktycznie u niektórych to jakoś nie udaje się, ale to po prostu nie dopasowali do siebie, partner nie do końca zaakceptował wadę słuchu. Ja uważam, że jest sens, można żyć razem jeśli jej i jemu to pasuje, ale trzeba mieć bardzo duże szczęście, żeby znaleźć słyszącego partnera, który w pełni akceptuje wadę słuchu i nie robi z tego problemu. Jeśli chłopak/dziewczyna słyszący/a zakocha się tak na poważnie, na prawdę w połówce to wada słuchu przestaje przeszkadzać, ważne, że się dogadują.

Miałam doświadczenia z chłopakiem słyszącym i jak z niesłyszącymi. Nie widzę w tym różnicy, serce kieruje ;) Miałam chłopaka słyszącego, ale ja uważam, że dla mnie nie ma znaczenia, bo to tylko moja wada słuchu i nic więcej, jak chłopak akceptuje moją wadę to dobrze ;) I oboje się staramy, żebyśmy mogli porozumiewać. Nie jesteśmy razem, bo widocznie nie jest mi pisany ;P
Obecnie jestem ze słabosłyszącym chłopakiem bardzo długo, najdłuższy związek i to jest mój jedyny :) To nie jest miesiąc, ani kilka miesięcy tylko parę ładnych lat i tak do końca życia. Mamy plany na przyszłość. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz