Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

środa, 2 kwietnia 2014

Kim chciałabym być? Jakie miałam marzenia w dzieciństwie?

   Jak byłam mała, to chciałam być nauczycielką matematyki w specjalnej szkole podstawowej dla słabosłyszących w Warszawie.. Jest to możliwe oczywiście, dobra jestem z matematyki, dużo osób mówi, że ja umiem wytłumaczyć, przykładam się do tego, żeby wszyscy zrozumieli i jestem cierpliwa.

    Do tego chciałam znać języka migowego - to marzenie zrealizował, 2 lata temu nauczyłam się migać i dzięki czemu mogę dogadać się z Głuchymi, poznać kulturę Głuchych, oglądać filmy z językiem migowym, patrzeć na tłumacza. Bo często chodzę na spotkania gdzie jest tłumacz języka migowego i ułatwia mi zrozumienie ze słuchu i miganie :)

Myślałam o studiach APS czyli Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studiowałabym surdopedagogikę. 

     Języka polskiego tak nienawidzę w szkole. Z gramatyką, ortografią raczej nie mam problemów i mam duży zasób słownictwa, ale najgorsze to lektury i wypracowania!! Na szczęście na studiach nie ma tego przedmiotu ufff... Maturę z polskiego zdałam dzięki korepetytorce, która jest surdologopedą i surdopedagogiem.

      Ale kiedy poszłam do liceum zmieniłam zdanie i do dziś realizuję swój cel, czyli poszłam na studia finanse i rachunkowość. Wszyscy mi mówili, że to bardzo ciężkie studia, ale jak widać jestem na II roku i jestem szczęśliwa i mi się podoba. Daję sobie radę.

      Chcę zostać księgową. Uważam, że mam możliwość i mogę mieć kontakt z najbliższymi pracownikami oraz szefem ;) Z klientami już nie mogę, bo każdy ma inny głos i nie mogę przyzwyczaić się tak w krótkim czasie i najczęściej hałaśliwe otoczenie. Muszę być w specyficznych warunkach. Na pewno mi się uda!
      
   Jak na razie dążę do celu i dobrze mi idzie :) Mam praktykę w lipcu lub sierpniu w biurze rachunkowym. Szefowa jest bardzo fajna, dobrze z nią się dogaduję ;)) Więc załatwiłam u niej, bo rozmawiałam kilka razy i prowadziła też praktykę na uczelni, więc spodobał mi się ten zawód. 

    Za rok bronię pracę licencjacką i chciałabym pójść do pracy, ale też kontynuować na studiach magisterskich zaocznie, ale w innej miejscowości.

       Jeszcze jedno marzenie z dzieciństwa to chciałam mieć kochającego męża i dzieci ;) Dzieci uwielbiam, dlatego jakiś czas byłam niańką :D Teraz już nie, bo dzieci urosły i chodzą do szkoły ;) Najważniejsza jest dla mnie rodzina i zdrowie. Marzenie na pewno się spełni, mam kochającego chłopaka, mamy wspólne plany na przyszłość :) A że jestem jedynaczką, to chcę, żeby moje dziecko nie było samotne i miało rodzeństwa :) 2 może nawet 3 dzieciaków.


PS  Dzisiaj miałam kolokwium z angielskiego.. Uważam, że powinno być zaliczone :) Muszę wykonać zadanie w programie.. bo w piątek mam kolokwium z informatyki w bankowości. Specjalny program pod kątem mojego kierunku ;)
       Jutro dostanę pętlę indukcyjną NL-90 na szyję :) i zobaczymy jak będzie działać :)
     Koniec nieodbierania telefonów z powodu niedosłyszenia telefonu -,-. Np w Auchanie chodzę sama i robię zakupki, a potem patrzę nieodebrane połączenia od mamy !! mimo, że dźwięk jest włączony, ale za duży hałas, żeby usłyszeć w zamkniętej torebce.. usłyszeć mamę też ciężko w hałasie.. Mam duży smartfon, więc nie mieści mi się w kieszeni, żeby czuć wibracje..
     Może wkońcu zacznę rozmawiać z obcymi osobami przez telefon?. Mam małą nadzieję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz