Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Mam pętlę indukcyjną NL-90 !! :D Jakie wrażenia?

Dzisiaj przywiózł kurier. 
Zamówiłam z Warszawy, ponieważ tam było najtaniej :))

Przetestowałam pętlę w telewizji, na komórce.. rodzice pod wrażeniem, że rozumiem na prawdę sporo i bardzo mi pomaga w rozumieniu.. bo im tłumaczyłam co mówili w tv, żeby upewnić się czy dobrze zrozumiałam ;)) Teraz koniec nieodbierania telefonów w sklepach, w galeriach czy w hałaśliwych otoczeniach.. z powodu, że nie słyszałam jak dzwonił telefon :/ A trzymam w torebce, bo w kieszeni nie mieści się, ponieważ ma 4,3 cale. Teraz będę słyszeć !! :D

Tak wygląda moja pętla..  






Spokojnie dosięga do torebki czy do kieszeni, kiedy słuchamy muzykę czy właśnie odbieranie telefonu :)


Musimy założyć na szyję ;) bo jak nie założymy to nie słychać, musi być wytwarzane takie pole w środku pętli, w przewodzie jest pętla indukcyjna.




Sklep TELL w Warszawie.
Zapłaciłam za nie wraz z przesyłką kurierską 107 zł ;) Informacje na bieżąco dostawałam e-mailowo informacje co zrobili z paczką ;) Można też na miejscu, to wtedy 88 zł, ale rzadko w tygodniu mam czas przyjechać specjalnie i tak muszę zapłacić za bilety, żeby dojechać..
O to strona, z którego można zamówić - KLIK


Polecam!!


więcej na temat pętli indukcyjnej opisałam tutaj.


PS nie działa mi facebook ;( co to ma znaczyć?! w telefonie spokojnie działa, a na kompie? masakra.. u was też tak jest?




6 komentarzy:

  1. Nie mogę znaleźć tego sklepu. Mogę prosić o namiary do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.megascena.pl/monacor/monacor-nl-90-p-tla-indukcyjna-17914.html

      Usuń
    2. Dzięki! :)

      Usuń
  2. To się da podłączyć normalnie tą wtyczką jack na końcu do komputera/laptopa? Rozważam poważnie zakup, ale z uwagi na krótki kabel pętli musiałbym dokupić sobie przedłużacz kabla audio. Czy działa to bez systemu FM podłączając do dowolnego urządzenia audio/karty dźwiękowej, czy tylko i wyłącznie z nim (kompatybilne FM, jakie podaje producent) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pętlę można do telefonu, komputera podłączyć normalnie tak jak słuchawki zwykłe. System FM jest nie potrzebny do tego. Wystarczy że założysz na szyję pętlę i aparaty /procesory przełączyć w tryb T. Jeśli nie masz takiego przycisku czy coś to zwróć się do protetyka, żeby ustawił program.

      Usuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń