Translate

REGULAMIN dla czytelników bloga

REGULAMIN dla czytelników bloga

1. Proszę o szczere komentarze
2. Nie kopiować treści, zdjęć itp.
3. Nie podszywać pod blogerkę
4. Nie używać wulgaryzmów w komentarzach
5. Szanuj innych
6. Nie reklamuj swojego bloga w komentarzu (z wyjątkiem o podobnej tematyce jak mój blog - to chętnie poznam)

NIE STOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU CZEKAJĄ KONSEKWENCJE !!!

wtorek, 8 kwietnia 2014

Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - pytanie do was.

Mam ważne orzeczenie do wakacji, będę stawać na komisję w wakacje. Stopień umiarkowany mam.. 

Ponieważ przeczytałam w internecie, że wrócił przepis, że przyznają na stałe, a nie na 5 lat jak wtedy ja stawałam. Nie wiem czy dobrze przeczytałam, bo nie bardzo mogę znaleźć o tym. Głupoty wymyślają, że trwała choroba może "poprawić" np jak ucięta noga "odrośnie", albo słuch "odzyskam" normalnie. To jest nielogiczne. Jak przejściowa choroba to ja rozumiem, że na jakiś okres orzeczenie, ale trwała?

Więc pytam was jak było z wami głównie do osób słabosłyszących, bo na komisji mnie uznają jako słabosłyszącego a nie głuchego, jak stawaliście w tym roku czy w zeszłym roku i dostaliście umiarkowany na stałe? (głównie chodzi mi o okres czy na stałe czy 5 lat)

Napiszcie w komentarzu albo e-mail: strawberryxpassion1@gmail.com
Dla mnie ważne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz